torsdag 28 januari 2016

Vacuumveckan

För en människa som inte särskilt ofta bara hinner sitta ner och ta det lugnt känns en hel vecka av just sådant som en underlig bubbla av – ja inte vet jag.

Det började för flera veckor sedan med halsont. Sådan där typ av halsont när det känns som att det finns en tennisboll i halsen som bara skaver. Sedan i lördags brakade det loss och så gjorde jag inget annat än sov i tre dygn.

I tisdags steg jag upp och duschade. Det gjorde mig så utmattad att jag behövde ta en tupplur.

Nu har jag fortfarande ett rätt så tjockt huvud, båda öronen är i lås och det ringer konstant i det ena örat. Bihåleinflammationen orsakar en tandvärk som inte är så skön. Men jag kan åtminstone sitta upprätt! I korta stunder i varje fall.

Redan i går morse när jag öppnade Arenan funderade jag på om jag verkligen ska orka med en dag till av bara det här. Men vips så gick den dagen.

I dag ska jag genomgå det ultimata uthållighetseldprovet: hämta kidsen från dagis. Det brukar vara en ansträngning av sådan grad att det är möjligt att jag faller tillbaka i vacuumet efter det. Det återstår att se.

1 kommentar:

Cherry joe sa...

This is wonderful. I am not quite much with the internet, but I believe that what I just read is some good material. Thanks for writing such wonderful article. God bless. CBD Oils